Uitgever | Uitgeverij Thema |
Uitgavejaar | 2010 |
ISBN13 | 9789058717436 |
Taal | Nederlands |
Type | Digitaal Boek (Adobe ePub) |
Wat verwacht jij als klant van een bedrijf? Welke service vind je vanzelfsprekend? Hoe wil je behandeld worden? Wat bepaalt dat je terugkomt en wanneer is dat bedrijf jou kwijt? Dat zijn de meest essentiƫle vragen die je jezelf als manager moet stellen.
Als jij de klant was ... ziet inlevingsvermogen en oprechte aandacht als de belangrijkste basis voor succesvol zakendoen en duurzame sleutel tot groei. Het boek stimuleert organisaties hun klanten echt serieus te nemen. We willen allemaal toch voelen dat een bedrijf eerlijke aandacht, inleving, interesse, belangstelling, zorg en respect voor ons heeft als mens?
Als jij de klant was ... geeft managers het gereedschap om voor dit vertrouwen en die betrokkenheid te zorgen.
Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google