Als jij de klant was ...

-

customer advocacy: kijken met de ogen van de klant

Auteurs: N. Wuring, Nicolette Wuring

Categorie:Business / Onderwerp: Business overig 152
Cover van het boek 'Als jij de klant was ...' van N. Wuring en Nicolette Wuring
Uitgever Uitgeverij Thema
Uitgavejaar 2009
ISBN139789058717221
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Wat verwacht jij als klant van een bedrijf? Welke service vind je vanzelfsprekend? Hoe wil je behandeld worden? Wat bepaalt dat je terugkomt en wanneer is dat bedrijf jou kwijt? Dat zijn de meest essentiƫle vragen die je jezelf als manager moet stellen.

Als jij de klant was ... ziet inlevingsvermogen en oprechte aandacht als de belangrijkste basis voor succesvol zakendoen en duurzame sleutel tot groei. Het boek stimuleert organisaties hun klanten echt serieus te nemen. We willen allemaal toch voelen dat een bedrijf eerlijke aandacht, inleving, interesse, belangstelling, zorg en respect voor ons heeft als mens?

Als jij de klant was ... geeft managers het gereedschap om voor dit vertrouwen en die betrokkenheid te zorgen.

Bestellen

Bestel 'Als jij de klant was ...' bij Bol.com € 14,95 Op voorraad. Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.