Als vriendelijk nou belangrijk is / druk 1

-

met de Tolteken op pad naar klantgerichte publieke dienstverlening

Auteur: F. Faber

Categorie:Business / Onderwerp: Communicatie 179
Cover van het boek 'Als vriendelijk nou belangrijk is / druk 1' van F.  Faber
Uitgevers Wolf Productions, Wolf Legal Publishers
Uitgavejaar 2011
ISBN139789058505767
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Excellente publieke dienstverlening is vriendelijk, snel en gericht op de behoeften van klanten. Dat is vanzelfsprekend maar gaat niet vanzelf. Niet voor een dienstverlener én niet voor een publieke organisatie.
Een dienstverlener kan met behulp van de inzichten van de Tolteken leren minder gevoelig te worden voor storende elementen. Vriendelijk zijn is te oefenen door een spiritualiteit van het dagelijkse leven te ontwikkelen die gericht is op persoonlijk evenwicht. Dan is een klantvriendelijke bejegening makkelijker vol te houden, ook als de omstandigheden minder ideaal zijn.
Een organisatie kan leren klantgerichter te worden door meer van 'buiten naar binnen' te werken: eerst luisteren naar de behoeften van klanten en daarna realistische en concrete beloften (servicenormen) doen over de kwaliteit van de dienstverlening. Door deze servicenormen transparant en op de plek van de dienstverlening te openbaren, gaan medewerkers naar die servicenormen presteren.
In de publieke sector wordt veel gesproken over klantgerichtheid, de klant centraal stellen en over bejegening. 'Walk your talk!'
Met twee effectieve tools op pad naar klantgericht dienstverlening, de inzichten van de Tolteken voor de dienstverlener en servicenormen voor de organisatie.
Samen sta je sterker.

Bestellen

Bestel 'Als vriendelijk nou belangrijk is / druk 1' bij Bol.com € 20 Op werkdagen besteld, binnen 1-2 werkdagen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.