Uitgevers | Kluwer, Vakmedianet Management, Uitgeverij Boom |
Uitgavejaar | 2001 |
ISBN | 9031220973 |
ISBN13 | 9789031220977 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Zowel de klassiekers als de recente ontwikkelingen in de vakgebieden Administratieve Organisatie (AO) en kwaliteitsmanagement komen langs in dit boek. En heel uitgebreid biedt het u een plan van aanpak voor een geïntegreerd AO/kwaliteitssysteem.
Dit gebeurt aan de hand van het Business Process Improvement (BPI) model. De praktische insteek staat hierbij voorop. Ook is er ruim aandacht voor de methoden, technieken en hulpmiddelen die u kunt inzetten bij het vastleggen van processen en andere afspraken. Zowel van toepassing bij een AO-, een kwaliteits- of, hoe kan het anders, een geïntegreerd AO/kwaliteitsproject!
Voor iedereen die in de dagelijkse praktijk te maken heeft met Administratieve Organisatie en/of kwaliteitsmanagement. Controllers, kwaliteitsmanagers, informatiemanagers, lijnmanagers, projectleiders kwaliteit of accountants. AO en kwaliteit: een integrale aanpak laat u zien hoe u de integratie van AO en kwaliteit in de praktijk kunt aanpakken. Daarbij krijgt u een groot aantal technieken en hulpmiddelen aangereikt.