Uitgever | Pearson Benelux B.V. |
Uitgavejaar | 2006 |
ISBN | 9043012130 |
ISBN13 | 9789043012133 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Brainstormen is niet alleen de beste maar ook de eenvoudigste en snelste methode om ideeën te bedenken. Dit handboek staat vol praktische tips, technieken en inzichten om - alleen of in een groep - veel effectiever te brainstormen. Hoe structureer je creativiteit en creëer je meer vrijheid van denken? Hoe maak je van een brainstormsessie een succes? Welke drie fouten moet je zeker vermijden? Hoe provoceer je je eigen geest? Wat doe je na een brainstormsessie? Dit handboek is bedoeld voor iedereen die zich bezighoudt met innovatie, consultancy, reclame en communicatie. Leer hoe je vlotter oplossingen bedenkt, veel méér ideeën genereert in minder tijd, originelere invalshoeken aanboort en ideeën uitwerkt tot sterke concepten. Koen De Vos is zaakvoerder van het bureau BRAINSSSTORM (www.brainssstorm.com). Hij begeleidt fulltime professionele brainstormsessies bij onder andere VRT, Sanoma, HP, Nokia, Ministerie van VROM, het Rode Kruis en Douwe Egberts.