Uitgevers | Kluwer, Vakmedianet Management, Vakmedianet Management B.V. |
Uitgavejaar | 2003 |
ISBN | 901300007X |
ISBN13 | 9789013000078 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
In bedrijfsleven en overheid groeit het besef dat informatie- en communicatietechnologie een onmisbaar instrument is geworden. ICT is niet langer voorbehouden aan automatiseringsspecialisten, maar vereist de volledige aandacht en sturing van managers. Hoe kunt u de prestatie van uw organisatie structueel en fundamenteel verbeteren door een optimale inzet van ICT?
Dit is de vraag waarvoor u zich gesteld ziet en daarover gaat Business-informatieplanning . Het beschrijft vernieuwende visies en concepten over ondernemen met ICT en biedt u een leidraad hoe deze zijn te implementeren en te beheren. Bekende en bewezen methoden en technieken worden gecombineerd in één helder en handzaam raamwerk. De uitgangspunten van dat raamwerk zijn zowel toepasbaar in grote als kleinere organisaties.
De beschreven concepten, leidraad en methoden en technieken zijn interessant voor iedereen die zich in bedrijfsleven en overheid bezighoudt met de verbeteringen van hun organisatie door inzet van ICT: (lijn)managers, marketeers, controllers, personeelsorganisatie- en informatieadviseurs (in- en extern), informatiemanagers en ICT-professionals.