Code sociale media

-

richtlijnen voor zakelijk gebruik

Auteur: Charles Huijskens

Categorie:Business / Onderwerp: Communicatie 167
Cover van het boek 'Code sociale media' van Charles Huijskens
Uitgever Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Uitgavejaar 2010
ISBN139789461560056
TaalNederlands
TypeDigitaal boek

Samenvatting

Code Sociale Media helpt missers te voorkomen. Sociale media nemen een enorme vlucht, zowel in het priveverkeer als zakelijke leven. Zorg dus dat je als verantwoordelijke in een bedrijf op de hoogte bent van de mogelijkheden, de kansen ervan maar ook van de gevaren en risico's. Stel duidelijke richtlijnen op voor je medewerkers. Zorg dat je goed bent toegerust zodat je in staat bent een effectieve sociale-mediastrategie uit te stippelen waarmee je het vertrouwen en de loyaliteit van zowel je klanten als je werknemers waarborgen aldus de toekomst van je bedrijf. Code Sociale Media laat aan de hand van veel voorbeelden zien hoe dat in zijn werk gaat. Voor werkgevers en werknemers.

Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google

Bestellen

Bestel 'Code sociale media' bij Bol.com € 7,5 Direct beschikbaar
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.