Communiceren in the New Normal

-

10 kritische succesfactoren na een crisis

Auteur: Noël Slangen

Categorie:Business / Onderwerp: Communicatie 187
Cover van het boek 'Communiceren in the New Normal' van Noël Slangen
Uitgevers Lannoo Campus, Lannoo, Terra Lannoo
Uitgavejaar 2011
ISBN139789020996630
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Terwijl de nachtmerrie van de financiële crisis stilaan over de horizon wegebt, ontwaakt het bedrijfsleven in een grondig hervormde wereld. De wereld van het New Normal is soberder, moeilijker, maar tegelijkertijd ook uitdagender. Hier gelden basisprincipes als transparantie, verantwoordelijkheid en duurzaamheid. Hoe maak je als onderneming of organisatie het verschil in dit nieuwe tijdperk? En welke rol speelt communicatie daarbij? Het antwoord vind je in Communiceren in het New Normal. Op basis van gesprekken met CEO's, managers en communicatiemensen definiëren Noël Slangen en Jan Withofs 10 kritische succesfactoren waarmee communicatie het verschil kan maken. Leiders ontsnappen voortaan niet aan transparante beslissingen en moeten hun risico's nauwlettend managen. Daarnaast wordt de stakeholdergroep steeds groter en wint ze aan belang: niet alleen is het essentieel dat werknemers worden gehoord, door de impact van social media kan elke observatie of mening, van wie dan ook, van kapitaal belang zijn voor de onderneming in kwestie. Communiceren in het New Normal is hét manifest voor communiceren na een crisis.

Bestellen

Bestel 'Communiceren in the New Normal' bij Bol.com € 19,99 Uiterlijk 25 november in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.