Uitgevers | Kluwer, Vakmedianet Management, Uitgeverij Boom |
Uitgavejaar | 2004 |
ISBN | 9013011764 |
ISBN13 | 9789013011760 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Corporate Performance Management (CPM), ofwel prestatiemanagement, is een breed onderwerp en het inrichten ervan is dan ook niet eenvoudig. Ondernemingen ervaren steeds meer dat sturen in een dynamische en veranderlijke markt hogere eisen stelt aan het prestatiemanagementsysteem. Ze zijn naarstig op zoek naar verbeteringen, zodat de organisatie beter en sneller is geïnformeerd en wendbaarder kan reageren op veranderingen.
Om succes te garanderen moeten vraagstukken worden beantwoord op het gebied van stuurinformatie, managementmethodes, integratie van processen en de inzet van ICT. Corporate Performance Management biedt u dan ook een totaaloverzicht van CPM.
Wat houdt het in? Waarom maakt het zo'n stormachtige ontwikkeling door? Hoe staat het in relatie tot managementmethodes zoals de balanced scorecard, het INK-managementmodel en beyond budgeting? Wat doen best practices? Hoe richt ik het in? Concreet en helder. Zodat u ook een CPM-systeem van wereldklasse kunt creëren.
Op 7 april 2009 kunt u een praktijkdag over dit onderwerp bijwonen. Klik hier voor meer informatie.