De Digitale Dialoog

-

interactief communiceren als marketingstrategie



Categorie:Computers / Onderwerp: Computers overig 209
Cover van het boek 'De Digitale Dialoog'
Uitgever De Innovatiemakelaar
Uitgavejaar 2011
ISBN139789081683814
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Hoe gaat u om met de krachten die de digitale wereld kenmerken? Hoe verandert uw organisatie mee in de continue vernieuwing van Marketing en Communicatie. Internet innoveert de wijze waarop mensen in uw organisatie werken van –digitale- monologen naar interactieve dialogen. De macht ligt bij de consument, de gebruikers die de digitale en sociale media omarmen. Het is voor organisaties noodzaak om mee te groeien met deze digitale ontwikkelingen ook al is dit geen vanzelfsprekende verandering.

Uw visie op internet en relatiemarketing zal veranderen na het lezen van dit boek. Aan de hand van het digitale stappenplan kunt u de interactie van medewerker met stakeholders succesvol starten en onderhouden. Want, de digitale dialoog is een duurzame dialoog, gericht op de lange termijn. De waarde ligt in de interactie met relaties en daarmee de versterking van uw marktpositie, doen dus!

Athalie Stegeman is actief als strategisch marketing consultant sinds 1995. Haar passie voor internet verbindt zij met haar focus op strategische waardecreatie voor bedrijven waarbij lange termijn groei, onderscheidend vermogen en innovatie de pijlers vormen. Haar persoonlijke kernwaarden zijn verrassen, vernieuwen en vertrouwen, Athalie weet wat de impact is van digitale veranderingen op mensen en organisaties. Athalie is actief als consultant en interim manager en heeft haar eigen blog www.AthalieStegeman.nl waar dit boek De Digitale Dialoog online verder gaat.

Bestellen

Bestel 'De Digitale Dialoog' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.