De empathiefactor

-

het concurrentievoordeel voor effectieve organisaties

Originele titel: The Empathy Facor
Auteur: Marie R. Miyashiro

Categorie:Business / Onderwerp: Communicatie 217
Cover van het boek 'De empathiefactor' van Marie R. Miyashiro
Uitgever Business Contact
Uitgavejaar 2012
ISBN139789047005186
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Het concurrentievoordeel voor effectieve organisaties

'Hebzucht is uit. Empathie is in,' aldus Frans de Waal. Marie Miyashiro maakt in dit boek duidelijk hoe de Empathiefactor de effectiviteit van alle communicatie vergroot. Stephen Covey noemt het 'Eerst begrijpen, dan begrepen worden'. Als persoon levert het je betere relaties met vrienden, familie en collega's op. Op team- en organisatieniveau betekent de Empathiefactor betere klantrelaties en succesvolle samenwerking.

Miyashiro baseert zich op het door Marshall Rosenberg ontwikkelde gedachtegoed van Geweldloze Communicatie. Ze geeft duidelijke en praktische handvatten om de communicatie te verbeteren en in lijn te brengen met je eigen doelen of die van je organisatie.

Bestellen

Bestel 'De empathiefactor' bij Bol.com € 25,99 Op voorraad. Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.