De imagotoop / druk 1

-

hoe ondernemingen en andere organisaties hun imago kunnen beheersen

Auteur: Alexander G. van der Burg

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Economie 8
Cover van het boek 'De imagotoop / druk 1' van Alexander G. van der Burg
Uitgevers Kemper Conseil Publishing, Kemper Conseil Publishing Consultancy
Uitgavejaar 1997
ISBN9054021780
ISBN139789054021780
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Hoe ondernemingen en andere organisaties hun imago kunnen beheersen. Een biotoop wordt gedefinieerd als: 'een levensruimte van een bepaalde groep organismen, aangepast aan hun milieu en onderling van elkaar afhankelijk'. Bij de ordening in onze moderne informatiemaatschappij is voor ondernemingen en andere organisaties een heel andere toestand ingetreden. Behalve als materiƫle organisatie bestaan ze ook als virtueel organisme in een omgeving van beelden. Die omgeving is hun imagotoop. Net als de organismen in de biotoop moeten de organismen in de imagotoop zich aanpassen aan het milieu daarin. Hun virtuele verschijningsvorm, hun imago, moet voldoen aan de eisen die het milieu van de imagotoop stelt. Dat milieu is de imagosfeer. De organisatie die een nauwkeurige analyse kan maken van zijn imagotoop en de daarin heersende imagosfeer, zal door toepassing van geƫigende technieken zijn imago weten te beheersen en te sturen. De beheersing en sturing van het imago gebeuren in drie fasen: - d

Bestellen

Bestel 'De imagotoop / druk 1' bij Bol.com € 27 Op voorraad. Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.