Uitgevers | Pearson Benelux B.V., MainPress B.V. |
Uitgavejaar | 2013 |
ISBN13 | 9789043028486 |
Taal | Nederlands |
Type | Hardcover |
Leg je managementskills langs de meetlat!
Een onderscheidende strategie ontwikkelen en alle elementen van de bedrijfsvoering uitwerken tot het best functionerende businessmodel. Dat doe je met behulp van het Think Value Framework. Dit unieke model omvat alle belangrijke strategische en managementstromingen en -scholen. Het maakt meetbaar en begrijpelijk hoe een organisatie in elkaar steekt en geeft handvatten om het managen van het businessmodel te verbeteren. Aan het model zijn zes persona’s (type manager) verbonden: de Dirigent, de Controller, de Regisseur, de Innovator, de Master Chef en de Master Black Belt. Door vragen te beantwoorden kom je erachter bij welke persona je het dichtst in de buurt komt en waar je verbeterpotentieel ligt voor de belangrijkste managementactiviteiten.
Co van Leeuwen MBA RM is een ervaren programmamanager met specialisatie in strategie en transformatie. Hij heeft tientallen managementteams ondersteund met het oplossen en implementeren van allerlei strategische vraagstukken. Hij verdiepte zich in de verschillende succesfactoren van bedrijfsvoering en onderzocht waar managers hun prioriteiten leggen.