Uitgever | Nieuw Amsterdam |
Uitgavejaar | 2007 |
ISBN | 9046802701 |
ISBN13 | 9789046802700 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Bijna iedereen heeft inmiddels gehoord van de X-factor. Het fenomeen is lastig te beschrijven. De N-factor laat zich makkelijker definiëren; het is het vermogen contacten te leggen in je dagelijkse leven, privé of zakelijk, die je misschien nu of in de toekomst nodig gaat hebben.
De N-factor is een manier van leven en kent veel ongeschreven regels die je door schade en schande moet ontdekken, maar een groot deel van deze regels kan worden geleerd. In De N-factor geven Adrie Reinders en Marion Freijsen waardevolle lessen over het beginnen, opbouwen en managen van een succesvol netwerk. Het boek behandelt vanzelfsprekend alle traditionele manieren om je netwerk op te bouwen en uit te breiden, maar het gaat ook uitgebreid in op de verschillende e-networkingtools die het internet anno 2007 biedt. Op praktische wijze komen de do's-and-don'ts van het netwerken aan bod, en ook hoe deze ongeschreven regels van land tot land verschillen. Ondernemers die hierop goed inspelen vergroten hun kansen op zakelijk succes.