Uitgevers | Gopher B.V., Wedding Nederland B.V. |
Uitgavejaar | 2009 |
ISBN | 9051796722 |
ISBN13 | 9789051796728 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Een paar jaar geleden leek het allemaal zo gemakkelijk. Even inschrijven bij de Kamer van Koophandel, een logootje bedenken, visitekaartjes laten drukken - en dan aan het werk als eigenaar van uw eigen onderneming. Maar de economie zit tegen. U moet moeite doen om klanten te vinden én vast te houden - en waarschijnlijk merkt u dat in uw portemonnee. Met dit boek biedt Alex Klein ondernemers een helpende hand. Hij doet dit aan de hand van een eigen managementmodel, de Ster van Succes, waarin hij zes vakgebieden aan elkaar koppelt zodat u uw bedrijf snel en simpel in kaart kunt brengen. De zes gebieden zijn: - onderscheidend vermogen en klantvoordeel - marketing en communicatie - personeel - erkenning door klanten - financiën, en - ontwikkeling. U krijgt veel praktijkvoorbeelden voorgeschoteld en veel gerichte vragen worden op u afgevuurd. Ster van Succes is een krachtbron van ideeën, energie en inspiratie om een gezonde toekomst voor uw bedrijf te creëren. "De Ster van Succes is helder geschreven, duidelijk en goed toepasbaar!" Drs. Berd Warmelts, adjunct-directeur marketing Directoraat Bedrijven Rabobank Nederland "De Ster van Succes laat op een heldere en doordringende wijze zien, wat de oplossingen zijn voor tal van problemen waar ondernemers mee zitten. De ondernemer en zijn bedrijf staan centraal, en Alex Klein neemt hen mee op een praktische rollercoaster-ride door de bedrijfskunde. Waarschuwing: de vele tips zijn bruikbaar, en kunnen bij toepassing leiden tot meer omzet en winst!" prof. dr. Henry Robben, hoogleraar marketing, Nyenrode Business Universiteit Het coververhaal van Het Verzekeringsblad nummer 11 - 4 juni 2009 bevat een uitgebreid interview met de auteur, waarbij hij uitgebreid ingaat op zijn te verschijnen boek.