Uitgever | Academic Service |
Uitgavejaar | 2001 |
ISBN | 9052613729 |
ISBN13 | 9789052613727 |
Taal | Nederlands |
Type | Hardcover |
In De vertrouwde adviseur benadrukken de auteurs het belang van vertrouwen in de relatie met klanten en laten zij zien hoe dit vertrouwen gebruikt kan worden voor het bereiken van verschillende vormen van dankbaarheid.
Vertrouwen kan zich afspelen tussen twee individuen, maar het kan ook plaatsvinden in organisaties, teams en andere vormen van groepen. Dit boek richt zich voornamelijk op het vertrouwensaspect tussen individuen.
Om een indruk te geven, volgen hier de vragen die gesteld worden in het eerste hoofdstuk Perspectief op vertrouwen:
- Wat zou het voordeel zijn als klanten u meer vertrouwen?
- Wat is de overeenkomst tussen vertrouwde adviseurs?
- Wat is de dynamiek van vertrouwen hebben en vertrouwd worden?
- Hoe weet u of uw advies gehoord wordt?
- Wat is de basis voor het opbouwen van een sterke relatie?
- Welke houding moet u hebben om effectief te zijn?
- Moet u echt geven om de mensen die u adviseert?
In dit zeer praktische boek geven de auteurs aan hoe u het vertrouwen van klanten kunt winnen, maar vooral hoe u het kunt behouden. De vertrouwde adviseur is een prettig leesbaar boek voor zowel de onervaren als de meest doorgewinterde consultant.