Uitgever | Dutch Media uitgevers |
Uitgavejaar | 2009 |
ISBN13 | 9789049960162 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Achterop een boek staat de flaptekst, normaal gesproken een wervend stukje tekst om u te verleiden dit boek te kopen. Het is maar een van de talloze valstrikken waar u, beste consument, mee wordt belaagd. Van mijn uitgever moest ik hier bijvoorbeeld zeggen: 'Dit persoonlijke en geestige boek voert de lezer via een verfrissende duik in haar kleren- en badkamerkast langs psychologen, biologen, reclamemakers en communicatiegoeroes, tot in de diepste krochten van het consumentenparadijs…'
Ziet u hoe het werkt? Als u zich laat verleiden, vertel ik u er nog veel meer over. En ik beloof plechtig dat u Domweg gelukkig in de Kalverstraat met een glimlach dicht zult slaan.
Alina Nubé (1972) is publicist en schreef jarenlang voor vrouwenbladen voor ze overstapte naar de consumentenjournalistiek. Domweg gelukkig in de Kalverstraat is haar eerste boek.