Uitgevers | Atlas Contact, Uitgeverij, Business Contact |
Uitgavejaar | 2011 |
ISBN13 | 9789047004752 |
Taal | Nederlands |
Type | Digitaal boek |
Bedrijven zijn slechte probleemoplossers. Managers en adviseurs maken geregeld fouten in cruciale beslissingen: ze formuleren bijvoorbeeld hun doelen slecht, staren zich blind op de definitie van een probleem in plaats van naar oplossingen te zoeken, baseren zich op onvolledige of onjuiste gegevens, geven sturing zonder concrete aanwijzingen of kijken onvoldoende om zich heen naar nieuwe business - kansen.
Dit kort-maar-krachtige managementboek maakt je een stuk effectiever in het oplossen van bedrijfsproblemen. Je zult betere keuzes maken en sneller kunnen ingrijpen. Van Haastrecht en Scheepbouwer baseerden zich op hun gezamenlijke ervaring en kwamen tot vier kernprincipes voor effectievere probleemoplossing in bedrijven en organisaties: Denk vanuit een oplossing, Dring door tot de kern, Denk in termen van interventies, Kijk kritisch naar de huidige opvattingen.
Met dit boek zul je sneller resultaat zien van je managementbeslissingen en op een frisse manier kunnen kijken naar de alternatieven bij elke afweging die je maakt.
Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google