Uitgevers | Zwerk, Vries-Brouwers, Vries-Brouwers, Uitgeverij C. De |
Uitgavejaar | 2008 |
ISBN | 0908807236 |
ISBN13 | 9780908807239 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Het is tijd om kleur te bekennen! Dit praktische boek over het gebruik en de boodschap van kleuren in je eigen persoonlijke presentatie vertelt je alles wat je moet weten.
Dit kleuren woordenboek verklaart de betekenis van 19 kleuren en legt uit hoe je kleur kunt gebruiken om de gewenste boodschap over te brengen. Kleur is de snelste vorm van communicatie en het dragen van bepaalde kleuren spreekt boekdelen. Dit boek verklaart de betekenis van kleuren, patronen alsmede de kleur positionering.
Gebruik dit boek om te bekijken hoe je kleuren nu gebruikt en of ze tot uitdrukking brengen hoe je je werkelijk voelt. Waar op het lichaam wordt de kleur gedragen en welke boodschap straalt dit uit? Er worden aanwijzingen met voorbeelden gegeven hoe je kleur kunt gebruiken om verschillende emoties uit te stralen zoals kalmte, zelfvertrouwen, elegantie, focus, creatief leiderschap en meer. Dit kleuren woordenboek kan ook gebruikt worden in het bedrijfsleven om na te gaan welke boodschap wordt gecommuniceerd door het gebruik van verschillende kleuren. Belangrijk sollicitatie-, verkoop- of evaluatiegesprek? Gebruik kleur om je boodschap kracht bij te zetten.