Een op een, de essentie van retail branding en design

-
Auteur: Michel van Tongeren

Categorie:Kunst & Cultuur / Onderwerp: Vormgeving & Design 38
Cover van het boek 'Een op een, de essentie van retail branding en design' van Michel van Tongeren
Uitgevers BIS Publishers, BIS Publishers BV
Uitgavejaar 2013
ISBN139789063693060
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Dit boek gaat over alle facetten van retail branding, van formuleontwikkeling die rekening houdt met alle factoren die van invloed zijn op het winkelen tot de 1 op 1 relatie met de klant.

Dit is de opvolger van Michel van Tongeren’s succesvolle eerste boek, Retail Branding. Nu gaat hij vooral in op hoe retailers continu alert kunnen zijn op veranderingen en kansen in de markt, hoe je een diep inzicht kunt krijgen in je merk en hoe je dit vervolgens kunt vertalen naar een perfect opererende winkelformule.

Het boek is een praktische handleiding voor retailers, mensen die een winkel willen beginnen en studenten. Het is relevant voor zowel fysieke winkels als online retail en inspirerend door de vele voorbeelden en modellen en natuurlijk omdat het heel veel onthult over onze favoriete hobby: winkelen!

Oorspronkelijk opgeleid als industrieel ontwerper aan de Gerrit Rietveld Academie, is Michel van Tongeren met twee anderen het bedrijf SVT Branding + Design Group begonnen. Nu, na bijna 25 jaar, is SVT een van de top design consultancies, gespecialiseerd in strategic branding en het ontwerpen van retailformules. Als strategy & concept director is hij een veelgevraagde spreker voor seminars, conferenties en universiteiten.

Bestellen

Bestel 'Een op een, de essentie van retail branding en design' bij Bol.com € 39 Op voorraad. Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.