Experience shopping

-
Auteur: A. Dekelver

Categorie:Wonen & Tuinieren / Onderwerp: Interieur -
Cover van het boek 'Experience shopping' van A. Dekelver
Uitgevers Lannoo, Lannoo Uitgeverij
Uitgavejaar 2008
ISBN9020977458
ISBN139789020977455
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

'Vanuit een degelijke historische invalshoek en met behulp van voorbeelden uit de wereld van experience retail maakt Ann De Kelver ons duidelijk dat winkelen een lifestyle geworden is die ons als individuen en als maatschappij definieert. Experience Shopping is een onderhoudend boek met veel visuele informatie voor zowel de consument als de retailer. Een aanrader!' Professor Bernd Schmitt, professor and Executive Director van het Center on Global Brand Leadership aan de Columbia Business School, New York City. Auteur van o.a. Big Think Strategy (2007 - Harvard Press), Customer Experience Management (2003 - Free Press), en Experiential Marketing (1999 - Free Press).

Bestellen

Bestel 'Experience shopping' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.