Uitgevers | Boom Uitgevers Den Haag, Boom Lemma uitgevers |
Uitgavejaar | 2011 |
ISBN13 | 9789460942921 |
Taal | Nederlands |
Type | Digitaal boek |
Voor aankomend communicatiedeskundigen is financieel inzicht een belangrijke sleutel tot succes. Als startende ondernemer moet je in staat zijn een communicatieplan financieel te onderbouwen. Bij het werken in een projectorganisatie op de afdeling communicatie is de budgetbepaling van projecten essentieel en als communicatiedeskundige bij een multinational moet je in staat zijn de financiƫle structuur van het bedrijf te doorgronden en het jaarverslag te lezen. Deze bedrijfseconomische processen worden in Financieel management voor communicatie op heldere wijze uiteengezet en toegespitst op de communicatiepraktijk. Aan de hand van veel praktijkvoorbeelden en opdrachten komt het financiƫle management van de communicatiepraktijk tot leven.
Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google