Uitgever | Beerens Business Press B.V. |
Uitgavejaar | 2011 |
ISBN13 | 9789076051352 |
Taal | Nederlands |
Type | Hardcover |
Met veel plezier presenteren wij de zevende editie van Finest Fifty e-commerce. Ook dit jaar vormt het boekje een samenvatting van onze observaties uit de dagelijkse praktijk. Afgelopen jaar hebben wij de vijftig meest vernieuwende praktijkvoorbeelden geselecteerd.
Veel van onze kennis doen wij op door te luisteren en te kijken naar het gedrag van internetgebruikers. Usability testen, online enquĂȘtes, web analystics en focusgroepen zijn een waardevolle bron van input. Elke dag leren internetgebruikers ons wat wel en wat niet werkt. Want uiteindelijk is het de gebruiker die bepaalt wat op internet succesvol is. Zo kunnen wij veel geheimen van online verkoop blootleggen. Dit jaar richten we ons onder andere op social media marketing, retargeting, iPad webshops, social sharing, appvertising, mobile commerce, open ID en groepsverkoop.