Foundations of IT Service Management

-

op basis van ITIL V3

Auteur: Annelies Annelies van der Veen

Categorie:Computers / Onderwerp: Computers overig 40
Cover van het boek 'Foundations of IT Service Management' van Annelies Annelies van der Veen
Uitgevers Haren Publishing, Van Haren Publishing
Uitgavejaar 2007
ISBN9087530560
ISBN139789087530563
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Foundations van IT Service Management - op basis van ITIL is al jaren het toonaangevende boek over ITIL. Het boek heeft zijn plaats verdiend bij de vele experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT service management, bij ITIL-trainingen, in het MBO en HBO, enz. De nieuwe versie van dit boek is up-to-date gebracht met ITIL V3. Het boek is net als de vorige editie bondig geschreven, maar dit neemt niet weg dat alle aspecten van ITIL V3 aan bod komen: de levens cyclusbenadering van ITIL V3 wordt uitvoerig behandeld. En allen die bekend zijn met ITIL V2, zullen blij zijn dat in deze editie de processen apart worden behandeld. De lezer kan hierdoor gemakkelijk de processen eruit lichten die voor hem of haar belangrijk zijn, in zijn dagelijks werk of in een opleiding of training.

Bestellen

Bestel 'Foundations of IT Service Management' bij Bol.com € 34,83 Op voorraad. Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.