Uitgevers | Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V. |
Uitgavejaar | 2011 |
ISBN13 | 9789013086881 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
GEBAZEL gaat een stap verder dan alleen een lachwekkend overzicht van typisch managers-bargoens. Ja, uw tenen trekken krom van zegswijzen als 'Ik heb je gehoord' (ofwel: hou nu je snater) of 'Goed punt, dat neem ik mee' (naar de prullenbak). Wat moet een werknemer daar nou mee? GEBAZEL geeft u tal van handreikingen, tips en vooral zelfinzicht om ondanks het verhullende gebabbel van sommige bazen de communicatie toch goed te houden. Dit boekje wil ook begrip kweken voor bazen die zich onhandig of verhullend uitdrukken want bazen zijn gewone mensen, gedreven door de evolutie, de omstandigheden en vaak de druk die andere, nog hogere bazen, hun opleggen.
Elk deel in deze serie biedt tal van praktische tips over de meest effectieve aanpak in herkenbare werksituaties. U ontdekt hoe u bij collega's of klanten de door u gewenste reactie kunt oproepen door u mondeling, schriftelijk en non-verbaal effectiever uit te drukken.