Uitgever | Bertram + de Leeuw Uitgevers BV |
Uitgavejaar | 2011 |
ISBN13 | 9789461560476 |
Taal | Nederlands |
Type | Digitaal boek |
Tik, tik, tik, voor je 't weet is het zover!
Vanaf 2020 is Generatie Z aan zet. Ben je er klaar voor? Of sta je straks schaakmat?
Motiveren kunnen we Generatie Z niet, maar inspireren des te meer. Lees maar....
Dr. Jos Ahlers (1963) begon zijn carrière aan de Universiteit van Amsterdam. Na zijn overstap naar Y&R Amsterdam werd hij verantwoordelijk voor de introductie van BrandAsset Valuator, het grootste onderzoek naar merken en consumenten ter wereld. In zijn loopbaan als strateeg adviseerde hij talloze bedrijven en instellingen op het gebied van positionering en communicatie.
René C.W. Boender (1958) is al ruim tien jaar een veelgevraagde spreker. Hij treedt op over de hele wereld met zijn " verras verander en verover" keynote. Iedere keer weer weet hij zijn publiek te raken en op weg te gaan naar meer (zakelijk) geluk. Op uitnodiging adviseert hij als brain agent, innovatiefuturist en trendteller grote internationals en CEO's, en geeft hij gastcolleges op de Internationale universiteiten. In maart 2011 publiceerde hij Great to Cool; Brain candies met een bite, een regelrechte bestseller. Over de 3'12' E-wet, de nieuwe Roi opvatting en zaken doen met meer fun op weg naar Business Happiness.
Jos Ahlers en René Boender maken nu als keynote speaker furore op (internationale) podia en geven met dit boek de input die nodig is om Generatie Z serieus te nemen. Want voor je het weet is het zover...
Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google