Uitgever | Business Contact |
Uitgavejaar | 2010 |
ISBN13 | 9789047020899 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Iedereen gebruikt Google. Maar wat weten we over de oprichters, Larry Page en Sergey Brin? Weten we hoe ze denken en wat hen drijft? Wat hun toekomst - strategie voor Google is? Kruip in de huid van Larry en Sergey en leer hoe het bedrijf onlosmakelijk verbonden is met zijn oprichters. Alles wat Google onderneemt en uitstraalt hangt samen met hun ideeën en ambities .
Sergey is de idealistische techneut: van hem komen de dromen en nieuwe toepassingen. Larry is de praktische business-strateeg: hij ziet de kansen en weet de dromen ook te realiseren. Samen werken ze bijna als de twee helften van één brein.
Richard Brandt sprak met hen, met het management en hun medewerkers om zo in het hoofd van de oprichters te kijken. Hij laat onder meer zien dat de expansie van Google naar andere platforms zoals e-mail, mobiele telefoons en tv altijd aansluit bij hun definitie van het begrip search. En dat ze de katalysator van grotere veranderingen in de hele industrie willen zijn. Ook de politieke en internationale vraagstukken over privacy en censuur komen aan de orde.
Google Minds is een intrigerend en inspirerend boek over ambitie, visie, ondernemerschap en technologische ontwikkeling.