Uitgevers | Ambo/Anthos B.V., Ambo/Anthos, Onbekend |
Uitgavejaar | 2009 |
ISBN13 | 9789026322228 |
Taal | Nederlands |
Type | Digitaal Boek (Adobe ePub) |
Viva, Panorama, Elle en Libelle - we kennen ze allemaal. Maar hoe worden deze tijdschriften gemaakt en welke moderne communicatietechnieken en - ideeën liggen eraan ten grondslag. Wat is het geheim van Happinez, van Autoweek en waarom is het blad LINDA een hit? In Het Lingeriedenken laat bladen - en ideeënman Rob van Vuure op heldere en inspirerende wijze zien hoe je lezers kunt verleiden. In ruim tachtig hoofdstukken barstensvol ideeën geeft hij aan hoe een blad aantrekkelijker, verrassender en leuker gemaakt kan worden. Hij gaat in op de geheimen achter een goede cover, het bladritme, restylen, de ik - persoon, invalshoeken, blad - DNA en het inzetten van gasthoofdredacteuren. Het Lingeriedenken is onmisbaar voor iedereen die zich met communicatie bezighoudt en biedt verrassende inzichten voor zowel de professional als de geïnteresseerde lezer. Het geeft niet alleen een kijkje in de keuken van het bladen maken, maar biedt ook vele ideeën voor succesvolle communicatie via bijvoorbeeld internet, etalages en evenementen.
Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google