Uitgevers | Pearson Benelux B.V., MainPress B.V. |
Uitgavejaar | 2011 |
ISBN13 | 9789043023733 |
Taal | Nederlands |
Type | Hardcover |
Gebruik social media om jezelf te promoten en je product te verkopen!
Zakelijke social media zijn de beste, goedkoopste en meest directe manier van de afgelopen honderd jaar om te communiceren met klanten. Door de voordelen van Facebook, LinkedIn, Twitter en YouTube volledig te benutten, kun je je bedrijf promoten en laten groeien, beter dan je concurrenten en beter dan de economie in het algemeen. Het is nu niet het moment om het rustiger aan te doen. Het is nu ook niet het moment om je druk te maken over een paar negatieve commentaren van klanten. Nu is het moment om de kansen te benutten, je concurrenten te verslaan en marktleider te worden. Zakelijke social media zullen je helpen je merkbekendheid te vergroten, je reputatie te vestigen en je bankrekening te laten groeien. Begin daar niet morgen mee, maar begin daar vandaag nog mee!
Jeffrey Gitomer is auteur van de bestsellers The Sales Bible, The Little Red Book of Selling, The Little Black Book of Connections en The Little Gold Book of YES! Attitude. Al zijn boeken zijn bestsellers geweest op Amazon.com en werden wereldwijd miljoenen keren verkocht.