Het verhaal achter nieuwe producten

-

toegevoegde waarde door productontwikkeling en industrieel design

Auteur: Koen Verhaert

Categorie:Wonen & Tuinieren / Onderwerp: Vormgeving & Design 69
Cover van het boek 'Het verhaal achter nieuwe producten' van Koen Verhaert
Uitgever Stichting Kunstboek
Uitgavejaar 2009
ISBN139789058563149
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Nieuwe producten zijn cruciaal om de wereldwijde concurrentie aan te gaan. Productinnovatie is een dynamisch proces van snel evoluerende technologieën, veeleisende gebruikers en scherpe concurrentie. Productontwikkeling en industrieel design vergen een multidisciplinaire en geïntegreerde aanpak. Creativiteit, samenwerking, planning en een hoog X-factor gehalte zijn de sleutels tot succes.
Dit boek wil inspirerend zijn voor wie geen bijzondere achtergrond heeft in dit vakgebied maar er als manager, ondernemer, overheid of student mee geconfronteerd wordt. Verder wil het ook een aantal krachtige, praktijkgerichte inzichten en principes meegeven aan wie actief is in de productontwikkeling of aan wie hierin, na het lezen van dit boek, aspiraties heeft.
Het verhaal is geïllustreerd met ruim zeventig voorbeelden van producten uit diverse sectoren, ontworpen door of voor Vlaamse bedrijven. Twaalf Vlaamse ondernemers getuigen over hun aanpak voor het managen van productontwikkeling en industrieel design – vanaf het bepalen van een strategie, het bedenken van nieuwe ideeën tot het conceptualiseren, uitwerken en implementeren ervan.

Bestellen

Bestel 'Het verhaal achter nieuwe producten' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.