In goede en kwade koersdagen

133

het huwelijk tussen wielersport en marketing

Auteur: M. Heijl

Categorie:Sport & Hobby / Onderwerp: Sportverhalen 11
Cover van het boek 'In goede en kwade koersdagen' van M. Heijl
Uitgever Arko Sports Media BV
Uitgavejaar 2011
ISBN139789054721574
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Wat hebben wielersport en marketing met elkaar? Heel wat. Al bij de allereerste prehistorische wielerkoersen ontdekten brouwers, kranten en fietsconstructeurs de wielersport als een interessant platform om hun product te profileren. Het profiel van sponsors en andere commerciƫle belanghebbenden veranderde met de jaren, maar het belang van marketing in de wielersport bleef altijd prominent aanwezig.
In IN GOEDE EN KWADE KOERSDAGEN schetst Marko Heijl de geschiedenis van het huwelijk tussen wielersport en marketing. Met alle rechten en plichten, met alle wederzijdse voor- en nadelen, met de klassieke sponsorverhalen, maar ook met de vele, sappige anekdotes.

Bestellen

Bestel 'In goede en kwade koersdagen' bij Bol.com € 19,95 Op voorraad. Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.