Uitgevers | Kluwer, Vakmedianet Management, Kluwer, Uitgeverij Boom |
Uitgavejaar | 2005 |
ISBN | 9013026885 |
ISBN13 | 9789013026887 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Het gebeurt regelmatig dat organisaties terugvallen in een traditionele, financieel georiënteerde wijze van sturen. De toegevoegde waarde van een nieuw concept wordt niet ervaren. Terwijl de organisatie juist sneller zou moeten anticiperen op veranderingen. Om de prestaties op peil te houden of te verbeteren. Performance management vraagt dan ook meer dan het formuleren van strategische doelen, succesfactoren en een lijstje prestatie-indicatoren op een scorecard. Een grote meerderheid blijft helaas op dit niveau hangen.
Om performance management tot een succes te maken is een expliciete koppeling met de businessprocessen noodzakelijk. iPM (Integraal Performance Management) bewerkstelligt deze koppeling. Performance management, procesmanagement en continu verbeteren worden geïntegreerd. iPM is hét model om uw organisatie strategische focus te geven, uw medewerkers te betrekken en om uw strategie daadwerkelijk, snel en bestendig te realiseren.
Integraal Performance Management laat u uitgebreid zien wat het iPM-model inhoudt en hoe het werkt. Procesmodelleringstechnieken en performance management tools zorgen ervoor dat u de handvatten binnen handbereik hebt om binnen uw organisatie de integratie van performance en procesmanagement te bewerkstelligen.