Uitgever | Vbk Media Bv |
Uitgavejaar | 2011 |
ISBN13 | 8710206242341 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Nederlanders zijn dol op Jamie Oliver. In 2010 is het merk Jamie Oliver zelfs uitgeroepen tot '3rd best good brand' wereldwijd. Het gaat hier niet om producten die het commercieel goed doen, maar om merken die meer betekenen voor de samenleving dan alleen het product.
Als je kijkt naar de huidige trends in Nederland dan wil men vooral bewust en gezond eten. Jamie sluit met de manier waarop hij met eten omgaat en zijn maatschappelijke projecten uitstekend aan bij de gesignaleerde trends voor de komende jaren. Niet verwonderlijk dus dat er twee jaar na de Engelse lancering nu ook een Nederlandse editie verschijnt van Jamie magazine. In Jamie magazine draait het vanzelfsprekend om Jamie's manier van koken, gezonde en makkelijk te bereiden concepten, oog voor goede ingrediƫnten en leveranciers en het ontdekken van geweldige culinaire plekken op de wereld.
Jamie is vooral ook bekend om alle projecten die hij doet. Zo woonde hij de afgelopen maanden met zijn gezin in California om daar te werken aan een programma tegen overgewicht. In Jamie magazine zal in een speciale rubriek Jamie's world dan ook zeker aandacht worden besteed aan al zijn goede initiatieven.