Uitgevers | Uitgeverij Int. Theatre & Film Books, Vrije Uitgevers, ABC Uitgeverij |
Uitgavejaar | 2005 |
ISBN | 9064036810 |
ISBN13 | 9789064036811 |
Taal | Nederlands |
Type | Hardcover |
'Jong & Grijpbaar' zoomt in op jongeren uit Nederland en Vlaanderen tussen 15 en 25 jaar. Is kunst enkel voor softies? Hoe krijg je plattelandsjochies naar een concert? Zijn trendsetters ons altijd te snel af? Hoe bepalend zijn ouders, vrienden en leerkrachten? 'Jong & Grijpbaar' bevat een vloedgolf aan praktische tips en inspirerende voorbeelden om jongeren enthousiast te maken voor theater, dans, muziek, literatuur en beeldende kunst. Het marketinghandboek 'Jong & Grijpbaar' van auteurs Franky Devos en Bureau Promotie Podiumkunsten is een handleiding voor een doeltreffende campagne. Affiches, flyers, msn, websites, guerrillamarketing, radio, televisie, kranten en tijdschriften: maak je eigen doeltreffende mediamix.