Klant in zicht

-

marketing voor not-for-profit organisaties

Auteurs: Rob Beltman, Marleen Bekkers

Categorie:Business / Onderwerp: Human Resource Management 33
Cover van het boek 'Klant in zicht' van Rob Beltman en Marleen Bekkers
Uitgever Academic Service
Uitgavejaar 2008
ISBN9052616086
ISBN139789052616087
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

De omgeving van not-for-profitorganisaties is de afgelopen jaren in rap tempo veranderd. Onder invloed van privatisering, deregulering en veranderende wet- en regelgeving zien organisaties die zonder winstoogmerk ondernemen zich in toenemende mate genoodzaakt nieuwe geldbronnen te vinden en klantgerichter te werk gaan. Steeds vaker is er sprake van onderlinge concurrentie. Om succesvol te zijn, is het tegenwoordig cruciaal om klanten en markten te kennen. Het zorgvuldig plannen, meten en bijsturen van het marketingproces is daarom belangrijker dan ooit. Maar hoe hou je grip op de zaak in een wereld die snel verandert en waar niet alleen klanten maar ook stakeholders steeds kritischer worden?Klant in zicht is een duidelijke en handzame leidraad voor managers in organisaties zonder winstoogmerk en helpt hen stapsgewijs invulling te geven aan de marketingstrategie en het marketingbeleid. De volgende thema’s komen daarbij aan bod:

Bestellen

Bestel 'Klant in zicht' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.