Uitgevers | Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V. |
Uitgavejaar | 2001 |
ISBN | 9031221082 |
ISBN13 | 9789031221080 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Managementinformatie vervult een belangrijke rol binnen organisaties. De behoefte is ook steeds dynamischer geworden. De rapportages hebben immers een veel breder bereik dan alleen het financiƫle perspectief. De implementatie van een managementinformatiesysteem is echter niet eenvoudig. Dit boek helpt u daarbij.
Managementinformatie bestaat al lang niet meer uit enkel financiƫle gegevens op papier. Ook gegevens die betrekking hebben op klanten, markt, personeel en innovatief vermogen spelen een steeds belangrijkere rol. En als verantwoordelijke voor de managementrapportages bevindt u zich als een spin in het web van de informatievoorziening.
In Managementinformatie II leest u hoe u kunt inspelen op de ontwikkelingen om de managementinformatie in lijn met de strategie en doelstellingen van de organisatie naar een hoger niveau te tillen. Het biedt u de handvatten die u nodig hebt om het juiste managementinformatiesysteem binnen uw organisatie te implementeren.