Uitgever | Noordhoff Uitgevers B.V. |
Uitgavejaar | 2007 |
ISBN | 900116613X |
ISBN13 | 9789001166137 |
Taal | Nederlands |
Type | Hardcover |
Marketing vastgoed is het enige marketingstudieboek dat zich specifiek richt op de vastgoedsector. In deze herziene editie is extra aandacht voor actuele thema's door middel van verschillende cases en praktijkvoorbeelden. Ieder hoofdstuk wordt afgesloten met een samenvatting, een begrippenlijst en een groot aantal meerkeuzevragen, zodat je je kunt voorbereiden op een tentamen of examen.
Voor professionals in de vastgoedsector is kennis van de marketing onmisbaar. De vastgoedprofessional staat midden in de markt. Kennis van de markt, kennis van de klant en van het gedrag van de klant is daarbij essentieel. Marketing Vastgoed geeft een bondig, maar compleet beeld van deze relevante elementen van marketing. Na een korte inleiding wordt het belang van strategische analyse uitgelegd. Vervolgens behandelt het boek relevante onderwerpen als consumentengedrag, doelgroepbepaling, marktonderzoek en de vier p's binnen het marketingbeleid.
Marketing Vastgoed is bedoeld voor hbo-studenten Vastgoed & Makelaardij en voor studenten van SVMNIVO-examens.