Media en publiek

-

theorieën over media-impact

Auteur: C. de Boer

Categorie:Business / Onderwerp: Communicatie 109
Cover van het boek 'Media en publiek' van C. de Boer
Uitgevers Boom Uitgevers Den Haag, Boom Uitgevers Amsterdam, Uitgeverij Boom
Uitgavejaar 2010
ISBN139789460941696
TaalNederlands
TypeDigitaal boek

Samenvatting

Ondervinden kinderen last van veel televisie kijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media?
In dit boek worden de belangrijkste theorieën besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media.Veel van deze theorieën zijn gericht op het verklaren van effecten van de media op het publiek. In deze nieuwe druk zijn de laatste ontwikkelingen binnen de communicatiewetenschap, met name ten aanzien van internet, verwerkt.

Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google

Bestellen

Bestel 'Media en publiek' bij Bol.com € 22,99 Direct te downloaden.
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.