Ondernemen met gevoel / druk 1

-

hoe persoonlijke en organisatie-ontwikkeling elkaar kunnen versterken

Auteurs: Harry Wullings, Rob Fijlstra

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Economie 14
Cover van het boek 'Ondernemen met gevoel / druk 1' van Harry Wullings en Rob Fijlstra
Uitgevers Scriptum, Scriptum Books
Uitgavejaar 1998
ISBN9055941212
ISBN139789055941216
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Niemand wordt graag gedegradeerd tot een robot. Verzakelijking mag daarom niet uitmonden in verharding. Wanneer controleren, sturen en wegsturen leidende motieven zijn, zitten we op een dood spoor. Want mensen en organisaties zijn in de kern zelfhelend, zelfregulerend en zelfsturend. Voor die mensen is dit bek een bron van inspiratie.

Bestellen

Bestel 'Ondernemen met gevoel / druk 1' bij Bol.com € 16,99 Op voorraad. Voor 21:30 uur besteld, morgen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.