Uitgevers | Lannoo, Uitgeverij Lannoo |
Uitgavejaar | 2010 |
ISBN13 | 9789020985719 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Uw bedrijf heeft heel wat middelen geïnvesteerd in het promoten van mobiel internet. Na de eerste factuur uiten ontevreden klanten zich volop op blogs en fora. Gevolg: tot op vandaag verschijnen negatieve berichten over uw product heel hoog in zoekmachines. Een revolutionair middel tegen gsm-straling wordt aan de pers voorgesteld. Binnen één dag bulkt Google van sites met onderbouwde studies die bewijzen dat dit niet kan. Als politicus bent u ook maar een mens, maar wel een die extra in de gaten gehouden wordt. Als een blogartikel opduikt over een minder fris stapje in de wereld, en u daar niet zo goed op reageert, breekt een blogstorm los, en mag u het gaan uitleggen in het parlement. Uit de lucht gegrepen? Neen. Elk voorbeeld is waargebeurd. En het kan ook uw bedrijf of u overkomen. YouTube, blogs, fora, Facebook, Hyves, Twitter, ... Nooit eerder kon de consument zo vlug en (soms) zo luid zijn stem laten horen. In dit boek leert u praktisch omgaan met online reputation management. Hoe volg ik mijn online reputatie op? Moet ik reageren? En indien ja, hoe moet ik reageren? Hoe kan ik mijn reputatie sturen? Dit zijn slechts enkele vragen die Online reputatiemanagement beantwoordt. Het boek zet u op weg naar het online reputation management van uw bedrijf, product of ... uzelf.