Uitgever | BIM Media BV |
Uitgavejaar | 2005 |
ISBN | 9052615152 |
ISBN13 | 9789052615158 |
Taal | Nederlands |
Type | Hardcover |
In een sterk concurrerende economie wordt de druk op professionals om te acquireren groter. Geen opdrachten betekent immers geen werk. En dus worden vragen belangrijk als:
- Hoe verwerf ik opdrachten op een prettige en natuurlijke manier?
- Hoe bereid ik mij voor op een acquisitiegesprek?
- Hoe overwin ik de drempels en weerstanden in mijzelf en ga ik proactief aan de slag?
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken gaat in op de basisprincipes van authentiek verkopen. Welke onderdelen komen hierbij aan bod en welke vragen staan hierbij centraal? Welke overtuigingen helpen u en welke belemmeren juist? En hoe gaat u om met lastige opmerkingen? Dit boek beschrijft hoe u op een integere en tegelijkertijd professionele manier opdrachten kunt verwerven, waarbij effectiviteit, respect en authenticiteit samengaan. Zodat acquireren niet langer een vervelend klusje is, maar iets natuurlijks en plezierigs. Een vanzelfsprekend onderdeel van uw werk.
Auteur
Peter Klijsen is als trainer/adviseur in dienst van GITP Opleidingen. Hij verzorgt trainingen, adviseert en begeleidt organisaties met betrekking tot acquisitie en verkoop, relatiebeheer, adviesvaardigheden en communicatie. Daarnaast is hij binnen GITP Opleidingen verantwoordelijk voor de ontwikkeling van commerciƫle trainingen.