Uitgever | Kemper Conseil Publishing |
Uitgavejaar | 1997 |
ISBN | 9054021438 |
ISBN13 | 9789054021438 |
Taal | Nederlands |
Type | Hardcover |
Een gestructureerd overzicht van het proces waarmee elk bedrijf de ontwikkelingscyclus van nieuwe producten aanzienlijk kan reduceren. Kwaliteit en productiviteit vormen mede het toegangsbewijs tot de 21e eeuw, maar een goed marktaandeel hangt steeds meer af van de snelheid waarmee een bedrijf nieuwe producten kan ontwikkelen. Een paar maanden vertraging kan tegenwoordig al tot miljoenenverliezen leiden. Er staat veel op het spel, en dat spel wordt er niet eenvoudiger op. Dit boek geeft een goed houvast voor dit probleem. Uit het voorwoord van Robert H. Waterman jr., co-auteur van 'In Search of Exellence': ... ''zoals Smith & Reinertsen briljant laten zien, kunt u het rendement op de investeringen sterk verhogen door de tijd die het kost om nieuwe producten op de markt te brengen, te halveren. Ik vind de ideeën die in dit boek gepresenteerd worden fantastisch!"