Uitgevers | Entopic, Entopic B.V. |
Uitgavejaar | 2008 |
ISBN | 9079840017 |
ISBN13 | 9789079840014 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Entopic presenteert in samenwerking met Checkit 'Scoren met Google AdWords', een praktische handleiding om een maximaal rendement te halen uit advertentiecampagnes in Google AdWords. Google AdWords is de laatste jaren verder ontwikkeld en uitgegroeid tot 's-werelds belangrijkste online advertentienetwerk. Voor Entopic was dit genoeg reden om haar uitverkochte editie van Scoren met Google uit 2005 nieuw leven in te blazen. In samenwerking met zoekmachinemarketing bureau Checkit is daarom deze geheel geactualiseerde editie verschenen. Dat was hard nodig: in 2008 gaat al meer dan 50% van de online advertentiebestedingen naar zoekmachinemarketing.
Scoren met Google AdWords gaat in op de vele mogelijkheden die AdWords biedt. Een praktische leidraad die de lezer in staat om zelf een AdWords campagne op te zetten en maximale resultaten te behalen. In elf hoofdstukken wordt een compleet overzicht gegeven van zoekmachinemarketing. De focus van het boek ligt natuurlijk op AdWords, maar in de laatste twee hoofdstukken wordt ook zoekmachineoptimalisatie behandeld: goed vindbaar zijn in natuurlijke zoekresultaten.
Een greep uit de inhoud
Hoe zet je een AdWords campagne op?
Hoe beheer je een AdWords campagne?
Hoe meet je conversies?
Hoe optimaliseer je een conversiecampagne?
Search Engine Optimalisatie?
Wat is een Search Synergy model?