Sponsoring als communicatie-instrument / druk 1

-
Auteurs: Maarten Westermann, W.J.P.M. Lokerman

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Economie 75
Cover van het boek 'Sponsoring als communicatie-instrument / druk 1' van Maarten Westermann en W.J.P.M. Lokerman
Uitgevers Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V.
Uitgavejaar 2000
ISBN9026731000
ISBN139789026731006
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Sponsoring is hét communicatie-instrument bij uitstek om zowel de eigen identiteit tot uitdrukking te laten komen, als de concurrentie op een afstand te houden. Communicatie is de manier waarop die uitstraling gecreëerd wordt. Na een bespreking van de stand van zaken worden achtereenvolgens de strategische, de contractuele en de exploitatiefase besproken. Aan het eind van het boekje wordt verwezen naar literatuur die verder ingaat op de details.

Dit Communicatie Memo is vooral geschreven voor ondernemers die niet dagelijks met een staf van deskundigen op het gebied van communicatie, marketing en reclame kunnen overleggen over sponsoring. Daarnaast is dit boek ook zinvol voor reeds gesponsorden en zij die nog op zoek zijn naar sponsors om zich te kunnen verplaatsen in de belangen en behoeften van de sponsors.

Bestellen

Bestel 'Sponsoring als communicatie-instrument / druk 1' bij Bol.com € 22,95 Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis.
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.