Uitgevers | Kluwer, Vakmedianet Management, Uitgeverij Boom |
Uitgavejaar | 2001 |
ISBN | 9014074271 |
ISBN13 | 9789014074276 |
Taal | Nederlands |
Type | Hardcover |
Vernieuwende visies en concepten over ondernemen met ICT. En een leidraad hoe deze zijn te implementeren en te beheren. Bekende en bewezen methoden en technieken worden in dit boek gecombineerd tot één helder en handzaam raamwerk.
In bedrijfsleven en overheid groeit het besef dat informatie- en communicatietechnologie een onmisbaar instrument is geworden. ICT is dan ook niet meer alleen voorbehouden aan automatiseringsspecialisten, maar vereist nu ook de volledige aandacht en sturing van managers. Hoe kunt u de prestatie van uw organisatie structureel en fundamenteel verbeteren door een optimale inzet van ICT? Dat is de vraag waarvoor u zich gesteld ziet. Daarover ook gaat dit boek.
Strategische inzet van ICT gaat ervan uit dat elke situatie vraagt om een op maat gesneden aanpak en dat de inzet van ICT een business- en geen ICT-vraagstuk is. Het hoort daarom thuis bij managers, zowel in grote als in kleinere organisaties.