Uitgevers | Pearson Education, Pearson Education, Pearson Benelux B.V. |
Uitgavejaar | 2007 |
ISBN | 9043014109 |
ISBN13 | 9789043014106 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
MEER KANS VAN SLAGEN VOOR STARTENDE ÉN ERVAREN ONDERNEMERS
Dit boek is een onmisbaar hulpmiddel en bron van inspiratie voor elke ondernemer, van starter tot wereldbedrijf.
Ondernemerschap heeft er in de 21ste eeuw compleet nieuwe dimensies bijgekregen door globalisering, open markten
en vrije concurrentie. Begrippen als product, kwaliteit of prijs zijn uit de tijd. Innovatie is overal en nieuwe
producten en diensten zijn razendsnel wereldwijd beschikbaar; uw klant heeft de keuze uit vele alternatieven voor
elke behoefte. Modern ondernemen vergt dan ook een nieuwe, marktgerichte mentaliteit, waarmee uw bedrijf duurzaam
aan de wensen en behoeften van uw specifieke markt voldoet.
Vijf strategische kernprincipes voor succesvol en doelgericht ondernemerschap, de 5 K's, vormen de inspirerende
rode draad van dit boek. Het staat vol praktische voorbeelden uit het dagelijks leven van een ondernemer en zal
u helpen bij het maken van belangrijke keuzes. Het vermijden van oude valkuilen en risico's, maar ook het
gebruikmaken van nieuwe kansen voor elke fase van uw bedrijf komen in dit boek aan de orde. Daarmee vormt dit boek
een waardevol, praktisch hulpmiddel voor het spannendste beroep ter wereld.
Jean-Paul Close wisselde 25 jaar lang internationale directiefuncties af met perioden van zelfstandig
ondernemerschap. Sinds 2003 richt hij zich als auteur en ondernemer op het ontwikkelen van zijn succesvolle
internationale adviesorganisatie, gebaseerd op de 5K-methode