Uitgever | Haarlems Uitgevers Bedr. |
Uitgavejaar | 2011 |
ISBN13 | 9789491175022 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
De reclame industrie staat op zijn kop sinds Internetde wereld echt goed heeft omarmd. Met bijna 2 miljardmensen on-line is de rol van traditionele mediabehoorlijk onder druk komen te staan; tijd is schaars,de hoeveelheid informatie is killing en de consumentgelooft niet meer klakkeloos wat je zegt. Dus hoe ga jede komende 10 jaar je communicatiebeleid uitzetten?Think Small, Grow Big is een survival gids voor demoderne marketeer die op zoek is naar antwoordenen een helder stappenplan. Daarnaast geeft dit boekook voldoende inspiratie voor creatieve toepassingen.Iedere marketeer die zich wil voorbereiden op detoekomst, moet het verleden hebben begrepen omdaarvan te kunnen leren. Want we moeten weer terugnaar de basis. De basis waarbij de klant weer centraalstaat en we service gebruiken als belangrijkste salestool.