Van market share naar market mind

-

van marketshare naar mindshare

Auteurs: Berry Veldhoen, Stephan van Slooten

Categorie:Business / Onderwerp: Management 423
Cover van het boek 'Van market share naar market mind' van Berry Veldhoen en Stephan van Slooten
Uitgevers Van Duuren Management, Duuren Media, Van Duuren Media
Uitgavejaar 2009
ISBN139789089650405
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

... En weer ging men vrolijk verder met de waan van de dag na het scoren van een mooie zeven op klanttevredenheid... Maar in hoeverre klopt de interpretatie van die zeven? Heb je als bedrijf het verschil gemaakt, je onderscheiden van de concurrentie? Luister je wel naar wat je klanten je met die zeven eigenlijk willen vertellen: dat je ze onverschillig laat? Dit uitdagende boek is een pleidooi voor de terugkeer naar de menselijke maat in de benadering van klanten, ook door grote organisaties. Een 9+ maakt hét verschil, levert blije klanten op en gemotiveerde medewerkers. 'Luisteren' is de kern: luisteren naar wat klanten niet kúnnen zeggen, omdat ze niet weten wat hen (vaak onbewust) innerlijk drijft. Met pittige uitspraken, oefeningen, interviews en praktijkvoorbeelden levert deze andere kijk op klanten en bedrijfsvoering de lezer direct rendement. - Voor commercieel en marketingmanagement op strategisch niveau. - Hoe beïnvloeding van zachte, emotionele factoren leidt tot hard rendement. - Vermakelijk en toegankelijk geschreven niets menselijks is een organisatie vreemd.

Bestellen

Bestel 'Van market share naar market mind' bij Bol.com € 29,99 Op voorraad. Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.