Uitgevers | Kluwer, Vakmedianet Management, Uitgeverij Boom |
Uitgavejaar | 2011 |
ISBN | 9013037895 |
ISBN13 | 9789013037890 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Ondernemen is alleen zinvol als waarde wordt toegevoegd. Het economisch leven kan niet zonder waarde. Toch is dit waardebegrip voor velen een mysterie. In de praktijk wordt dan vaak gebruikgemaakt van allerlei vuistregels en ongefundeerde waarderingsmethoden.
Waarde in bedrijf verschaft het inzicht in waardebegrippen dat u nodig heeft om het bos door de bomen te kunnen zien. Het biedt u ook een overzicht van waarderingsmethoden, met alle mogelijkheden en beperkingen. Waarmee waarderen voor u haast een simpele bezigheid wordt.
Waarde en bedrijf zijn niet los van elkaar te zien. Dit boek toont de dynamiek in het bedrijf waarvan waarde de oorzaak en het gevolg is. Voor wie daadwerkelijk met waarde wil werken is dit boek dan ook bedoeld. Waardeerders, maar ook accountants, juristen of notarissen, zullen dit boek op waarde weten te schatten.