Uitgevers | Uitgeverij Betelgeuze B.V., Uitgeverij Betelgeuze |
Uitgavejaar | 2009 |
ISBN13 | 9789087081218 |
Taal | Nederlands |
Type | Hardcover |
In dit boek stelt Robert J. Blom op pijnlijke wijze slecht ondernemerschap aan de kaak. Zaken waaraan consumenten zich (dagelijks) ergeren. Bijvoorbeeld omdat ondernemers hun afspraken niet nakomen, omdat ze slechte service bieden, omdat de kwaliteit van hun producten te wensen overlaat. Omdat klanten worden afgesnauwd door verkopers in winkels. En omdat ze soms legaal, soms illegaal worden opgelicht. In Zeg, ondernemer... gaat het om columns waarvan de meeste de afgelopen jaren gepubliceerd zijn in dagblad De Twentsche Courant / Tubantia. Het zijn tijdloze, trieste, afschuwelijke, ontroerende, keiharde of onzinnige ervaringen en feiten. En soms zo gek, zo onwezenlijk, dat de tranen van het lachen u over de wangen stromen. Hoe dan ook, verhalen uit de praktijk, geloof het of niet. Dit boek vormt een keiharde confrontatie tussen ondernemer en klant in de hoop dat de ondernemer zich zijn ontoelaatbare gedrag zal aantrekken en zijn leven zal beteren. Want wij, de consumenten, pikken het niet meer. We zijn het zat en laten slechte ondernemers vanaf nu links liggen. Slechte ondernemers zijn dus gewaarschuwd!